Friday, June 30, 2006

Det är skillnad på glas och glas


När man skall retroprojecera är det skillnad på glas och glas. Den stora glasytan till höger är beställd från Glaskompaniet AB i Uppsala och skulle vara av samma typ som den lilla sampel ytan till vänster. Den lilla glasytan vet jag inte var det är för typ av glas men jag fick den från Glaskompaniet. Den stora glasytan är av typen LACOBEL WHITE 9010 med säkerhetsfolie.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home